Bu Blogda Ara

6 Haziran 2016 Pazartesi

Nakliye, nakten..

Yapmacık bir gülümseme. Söylediklerime inandığını sanmıyorum. " Dün gece geldiler yine, kapı baca her yeri aradılar. Bulamayınca da bastılar küfürü. En son nereye koymuştum sana dair cümlelerimi diye çok üstüme geldiler. İşi de biraz abarttılar, en son somut şeyleri toplamışlardı. Dün ise sana dair ne varsa istediler. "

Boş bakıyor. Bir süredir de sessiz. Düşünüyor gibi ama değil. "Bunu ne kadar sürdürebilirim bilmiyorum. Geceleri hiç yokmuşsun gibi yapıp gündüzleri sana kaçarak nereye kadar gidebilirim? Fiilen taşımak istiyorlar seni hayatımdan o evden eve nakliyat tipli adamlar"

Gözü seğirdi. Misafir gelecek diye yorumlayasım var. Acaba çok mu yoruldu görüşmediğimiz süre içinde? Gözü, önünde cereyan eden feveranıma tepki veriyor olabilir. Bu da iyiye işarettir. "İnsan her şeye alışıyor işte. Bu soru işareti ya da korkularla hiç baş edemeyeceğimi sanmıştım başlarda. Hala çok kötü uyanıyorum sabahları ama en azından ölecekmiş gibi hissetmiyorum. Ne zaman vazgeçerler dersin seni aramaktan?"

Bir iki zayıf öksürdü. Sigarayı çok içiyor da ondan. Bıraktıramadım bir türlü, ama sevdiği şeyleri bırakamıyor olmasına da sevindim hep içimden. "Ben idare ederim sorun değil de, seninle görüşmelerimiz de böyle kaçak göçek olmak zorunda kalıyor. Hayırdır, daldın?"

Saçı biraz dağınık, yanakları da çökmüş aslında biraz. Kendine bakamıyor ki eşek, yemek yapıp getireyim dedim, kabul etmedi.

Boğazını temizledi. Gözü aydınlandı, konuşacak herhalde; "Sen ne kadar inkar etsen de böyle Ozan. Seni ne kadar hayal kırıklığına uğrattığımı biliyorum. Ama, yapamadım. Daha ne kadar böyle buluşup görüşmemiz gerekecek bilemiyorum. Kahroluyorum. Lütfen izin ver olmasına, lütfen..."

"Ya neden böyle diyorsun, sen gitmek istemedin ki, böyle olmak zorunda kaldı. Herkes bazı şeyleri istemeden yaptığını fark eder sonradan. Bak gör geçecek bu. Ben o adamları idare ederim. Kusura bakmasınlar işimizde biraz iyiyiz."

"Ozan..."

"Canımm"

"Ben gideyim artık"


"Tamam sevgilim git, bakkalın arkasından dolan, görünme fazla. Ben yine ararım seni. Sen de biraz dikkat et beslenmene ama, aklıma düşüyorsun, gelip bulacaklar diye ödüm patlıyor."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder