Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2016 Salı

Sen istersen yanalım o zaman

Güzel duygulara seyahat diye bişey icat olsun. Uzay seyahati planlıyor insanlar, kusura bakmayın. Bizim o taraklarda bezimiz yok diyelim bir grup insan olarak. Merakımızı daha sonuca yakın yerlere yönlerdirdik diyelim ya da. İnsan en mutlu olduğu yerde olduğunda zaten uzaya gitmiş oluyor. Kendi içindeki yolculukta "o" ana gitmiş insanlar daha kendileri dışında, daha hoşgörülü, daha ön koşulsuz, daha dinlemeye yatkın ve daha tamam oluyorlar. Olmadı mı? Olmadı, anladım. Oradan iki sayısal tip bakıyor. Peki. Gitmiş sayılıyor diyelim. Orası öyle bir yer ki, sayısalcıların dediği gibi, yer çekiminden azade, başka bilgilerle dolu, duyabilirsen sesi olan, alabilirsen kokusu olan, bakabilirsen elle tutulur kütlesi olan bir yer. Çok teknolojik olmasına gerek yok aletimizin. Teknolojik olmasına bile gerek olmayabilir. Herkes kendi cümlesini alsın gelsin. Giydirsin bir yabancıya o cümleyi ve inanana kadar tekrar etsin yabancı;

- şey ben bi deneyeyim dedim
- sen istersen yanalım o zaman
- bu çok garip, bir arkadaşımdan duydum
- sen istersen yanalım o zaman
- başlamadan sizinle bir tanışsaydık
- sen istersen yanalım o zaman
- böyle biraz garip oluyor
- sen istersen yanalım o zaman
- nasıl yapsam ki
- sen istersen yanalım o zaman
- tamam
- sen istersen yanalım o zaman
- gözlerimi kapatıyorum
- sen istersen yanalım o zaman
- şey, ben aslında yanmak istemem
- sen istersen yanalım o zaman
- yanarsam ama, bi gün, yanmak istersem, geride bıraktıklarımı, yanımda olanları ve beni bekleyenleri hesaba katmadan, içime düşüp, aşka düşüp yanmak olsun isterim. Hiç birşeyi anlatmak zorunda kalmadığım bir yerde, benimle yanan, benlerle, bendekilerle yanan, ben istedim diye yanan, sorgulamayan, ben yandım diye zaten herkes yanmış olacak diye düşünen
- sen istersen yanalım o zaman
- incirler olana kadar, erikler çiçek açana, sevenler kavuşana kadar yanacak, hem benim hem benden dolayı kendi de yanıyor olan biri ile, birileri ile, hem ağlayarak hem sevinerek bu yanma haline, yanarken bir olan, birleşen, başka bir bütüne dönüşen
- sen istersen yanalım o zaman
- canımız yanmayana kadar, canımız kalmayana kadar.
- sen istersen yanalım o zaman
- cümlelerim birinci çoğul oldu, biz oldum, biz olduk.
- sen istersen
- ben?
- sen
- biz

Anladık seni be dostum, şova gerek yok. Demosunu yaptık sayısalcılar. Hayat olabilecek bir gezegen bulduk. Biz ufaktan kaçarız çünkü "biz" çok güzel bir ihtimal...


Çok lazım değil ama lazımsa; İlyas Yalçıntaş - İçimdeki Duman açın yutubdan, bir boştan dinleyin, boşlukları doldurmayın. Sonra bir daha dinlerken yine okuyun, sonra da aşağıdaki satırı okuyun.


Hadi gelin, su çok güzel.







1 yorum:

  1. Sayısalcılardan biri olarak: "yutubdan" dediğin yere kadar mükemmel :).

    Yandım ve gittim.

    YanıtlaSil