Bu Blogda Ara

20 Eylül 2014 Cumartesi

Uyanıyorum

Hep aynı korkuyu hissediyorum
Yaklaştığımda bir hatanın kenarına
Bir uçurumun kenarında durur gibi
Aşağı bakamadan
Aşağıyı merak ederek
Düşüşü
Düşüyor olmanın güvensizliğiyle
Midemi ağzıma getiren adrenalinin uyuşmasıyla

Hangisini daha çok istiyorum karar veremeden
Hangisi daha cesur
Hangisi daha ben
En çok korkarak
Neden korktuğumu ayırt edemeden

Yazıyorum o yüzden
Nerede bir beyaz kağıt parçası bulsam
Beyazlığından değil
Yazılmamışlığından
Küçük uçurumlar çiziyorum
Siyah bir kalemle
Siyahlığından değil belki
Gelenekten

Sonra onları parçalar halinde 
Dosyalarda biriktiriyorum
Duvarıma yapıştırıyorum niyetine
Gelenekten değil belki
Görülebilecekleri korkusundan

Hangisini daha çok istiyorum karar veremeden
Hangisi daha cesur
Hangisi daha ben
En çok endişe ederek
Neden endişe ettiğimi bilemeden

Yaşıyorum o zaman ben de
Kimin hayatını yaşadığımı bilemeden
Beyaz ve lekesiz rüyalar gördüğümde
Yükseklerden düşerek
Hiç korkmadan
Yapıştırarak her yere içimdekileri
Duygularımı
Kendimi
İçimi
İçime

En son uyanıyorum
Neden bilmiyorum
En çok alışkanlıktan herhalde...

1 yorum: